Want to be part of the Terranor-Team?
Terranor is a leading provider of road and outdoor facility operation and maintenance services to state, municipal and private clients, and as a result, we offer many job opportunities including contract management, driver jobs and a variety of road service jobs.
Through development and sparring within a competent background at Terranor, we know that our strength lies in our skilled employees. That’s why we go to great lengths to establish a high professional standard, where our employees feel comfortable and can develop together. We have good relationships and our employees want to stay with us – we are proud of that.
We post vacancies here on our own website, on LinkedIn and on Jobindex – so keep an eye out!!
Terranor A/S
Hårup Bygade 20-22
8600 Silkeborg
Denmark
Sonja Rasch
HR Manager
Ledige Jobs
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Entrepriselederassistent søges til drift af statens veje i Region Nordjylland
Vil du være med til at drive et vækstområde i en Danmarks førende virksomheder inden for drift og vedligeholdelse af det danske vejnet? Så bliv en del af Terranor.
Vi har brug for yderligere en entrepriselederassistent, som kan være med til at styre og drifte vores 6-årige kontrakt for Vejdirektoratet i det midt- og nordjyske.
Bliv en del af Terranor
Som entrepriselederassistent kommer du til at arbejde tæt sammen med både entrepriseledere og medarbejdere, som varetager den daglige drift af kontrakten.
Vi udfører opgaver inden for drift og vedligeholdelse af statens veje, hvor vi laver tilsyn og genopretter rabatterne, skiltene, de grønne arealer og laver renhold langs vejnettet og på rastepladserne.
Jobbet
Du vil indgå i et team af erfarne ledere og da vi står foran et generationsskifte i afdelingen, ser vi gerne, at du på sigt har potentiale til at tage over på en af entrepriselederstillingerne indenfor selvsamme kontrakt.
Du vil være den administrative og til tider praktiske back-up for entrepriselederne i forhold til at styre jobbene, som dagligt rapporteres ind fra tilsynsfolkene på deres respektive ruter. Når jobbene er oprettet og behandlet, udføres de af underentreprenører og/eller egenproduktion.
Gennem udvikling og sparring i et kompetent bagland hos Terranor ved vi, at vores styrke ligger hos vores dygtige medarbejdere. Derfor gør vi meget for at etablere et højt fagligt ståsted, hvor vores medarbejdere kan udvikle sig sammen. Vi har gode forhold, og vores medarbejdere har lyst til at blive hos os. Det er vi stolte af.
Er du den rette?
Det er vigtigt, at du arbejder godt under pres og kan bevare overblikket, når opgaverne er mange, for vi arbejder med meget varierende arbejdsbyrder og kan have travlt op til deadlines.
Vi ser helst, at din bopæl er i det nordlige Jylland, da vores lokation ligger i Aalborg.
Din profil:
- Din uddannelsesmæssige baggrund kan gå lige fra en håndværkeruddannelse til en kontorassistent, men du har erfaring med drift og vedligeholdelse
- Du er god til IT og parat til at lære at bruge vores programmer
- Du er struktureret og kan håndtere store flow i jobmængderne
- Du trives med både administrative og udfarende opgaver
- Du er samarbejds- og serviceorienteret
Vi tilbyder
at blive en del af Terranor, hvor du får 240 nye dygtige og engagerede kollegaer. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor der er høj til loftet og hvor vi hjælper hinanden. Vi tilbyder gode
og fleksible arbejdsvilkår.
Vil du vide mere omstillingen, er du velkommen til at kontakte entreprisechef Allan Dencker med spørgsmål på tlf. 2170 2320 eller e-mail allan.dencker@terranor.dk.
Entrepriseleder/formand – Afvanding
Håndtering af VD-kontrakt i Jylland/Fyn
Vi søger en erfaren entrepriseleder/formand som får ansvaret for en del af en VD-kontrakt omhandlende vejens afvanding herunder vedligeholdelse af rabatter, grøfter, udskiftning af riste og brønde, oprensning af brønde, stikledninger m.v. for Vejdirektoratet i Jylland/Fyn.
Vi forestiller os området delt op mellem en formand og en entrepriseleder.
Jobbet
Som entrepriseleder/formand kommer du til at indgå i et afvandingsteam, samt arbejde tæt sammen med både chefer, ledere og medarbejdere, som varetager den daglige drift af kontrakterne for Vejdirektoratet i hele DK. Kontrakten indeholder tilsyn og oprettelse af afvanding, grøn pleje, skilte og renhold af alle statens veje i hele DK.
Der vil være en del kunderelaterede opgaver, hvor du bl.a. bliver ansvarlig for drift og tildelte projekter inden for kontrakten. Du skal endvidere udvikle, formidle og fastholde stærke relationer til kunden og løbende have fokus på gennemførelse af salg og kundepleje inden for kontrakten.
Det bliver desuden dit ansvar at sikre og kontrollere at instrukser til medarbejderne og underentreprenørerne efterleves, ligesom du skal have fokus på samarbejde på tværs af afdelinger, således at egne afdelinger udfører arbejdet der, hvor det giver mening både kvalitetsmæssig og økonomisk.
Derudover bliver dine opgaver bl.a.:
- At sikre optimal planlægning, udførelse og afslutning af projekter.
- At samarbejde i Terranor med henblik på erfaringsudveksling.
- At sikre fortsat effektivitets- og produktivitetsforbedring.
- Økonomisk overvågning og opfølgning i eget ansvarsområde.
- At deltage i udarbejdelse af tilbudsgivning, samt løbende opfølgning.
- Opfølgning på kalkulationer og tilbud/ordrer i forhold til udførte projekter.
- At sikre at miljøledelses- og kvalitetssystemerne efterleves, herunder at den gældende lovgivning overholdes.
Et væsentligt succeskriterie er at opretholde en god og konstruktiv dialog med kunden og sikre at Terranor lever op til de kontraktlige forpligtelser. Derudover skal du med din indsats bidrage til at skabe god økonomi i driften/kontrakten.
Personen
Du kommer med solid faglig indsigt i afvanding og jordarbejde – etablering og vedligeholdelse af f.eks. stikledninger, brønde m.v. Fra dit tidligere virke har du erfaring med ledelse af entrepriser herunder stærke kompetencer på den økonomiske del, samt gode administrative færdigheder. Du har endvidere erfaring med håndtering af underentreprenører.
Som person er du samarbejdsorienteret med en særlig evne til at skabe tillid og bygge langvarige relationer. Du har et forretningsmæssigt drive, godt købmandskab og økonomisk sans med fokus på at skabe indtjening.
Dine muligheder
Du kommer til at arbejde i et uhøjtideligt miljø med gode og engagerede kollegaer, hvor humor er en del af hverdagen. Du får stort ansvar og en stilling, hvor du selv har indflydelse på jobbets indhold. Stillingen giver gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Ansøgning
Vil du vide mere omstillingen, er du velkommen til at kontakte entreprisechef Allan Dencker med spørgsmål på tlf. 2170 2320 eller e-mail allan.dencker@terranor.dk.
Business Controller med sans for driftsoptimering
Vi søger en driftsorienteret Controller med en analytisk, ambitiøs og udviklingsorienteret tilgang til opgaverne. Du brænder for at gøre en forskel gennem analyser og rapporter og gennem at omsætte disse til implementer bare anbefalinger til vores dedikerede chefer og ledere.
Dit fokus vil ligge på at løfte effektiviteten og performance i driften igennem en proaktiv dialog/sparring og tæt opfølgning.
Når du har fået et godt indblik i forretningen, får du en central rolle, hvor du skaber overblik og optimeringsmuligheder på tværs af organisationen.
Vi kan tilbyde dig en spændende hverdag blandt vores 250 dygtige og engagerede medarbejdere, som er spredt over hele landet – dem skal du være indstillet på at besøge med jævne mellemrum.
Med reference til vores Head of Finance bliver du en del af økonomifunktionen.
Som udgangspunkt har du din daglige gang på vores hovedkontor lidt uden for Silkeborg, men er du den rette kandidat med en bopæl langt fra Silkeborg, bliver du tilknyttet én af vores lokalkontorer.
Du har en relevant uddannelse på BA/HD/Kandidatniveau og gerne 3+ års erfaring som Controller fra en driftsorienteret virksomhed.
Som person er du:
- hurtig til at gennemskue, hvordan tingene hænger sammen
- analytisk stærk
- udpræget teamplayer og en god kommunikator i skrift og tale
- konstruktiv kritisk og løsningsorienteret
- indstillet på at sætte dit eget præg på stillingen
- en haj til Excel og præsentation af data
- stærk i at bearbejde store datamængder
- nysgerrig og har et ønske om at forbedre den eksisterende IT-platform
Som virksomhed er vi:
- en organisation, der er præget af et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på godt humør, trivsel og sikkerhed, men også af meget engagerede kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen
- en flad og uformel organisation, hvor der er højt til loftet og hvor beslutnings-processen er kort
Stillingen ønskes besat snarest muligt, så vi ansætter, så snart vi har den rigtige kandidat.
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte vores Head of Finance Søren Madsen på tlf. 53654229 eller mail: soren.madsen@terranor.dk
Terranor A/S er en af Danmarks førende virksomheder indenfor drifts- og entreprenørarbejde af det statslige og kommunale vejnet. Med omkring 250 ansatte og et stærkt netværk af underleverandører sørger vi for drift og vedligehold af knap 4000 km. statsveje og et varierende stort antal kommunale vejstrækninger. Udover vejdriften, som også indeholder afspærring i f.m. vejarbejde og ulykker, beskæftiger vi os med særtransport, renhold i de største byområder, ukrudtsbekæmpelse, græsslåning, fejning, in-situ støbte kantsten og meget mere.