Vil du være en del af Team Terranor?
Terranor er førende leverandør inden for drift og vedligehold af veje og udendørs anlæg for staten, kommunerne og private kunder og som følge deraf tilbyder vi mange jobmuligheder indenfor bl.a. entreprisestyring, chaufførjobs og et væld af forskellige jobs indenfor vejservice.
Gennem udvikling og sparring i et kompetent bagland hos Terranor, ved vi, at vores styrke ligger hos vores dygtige medarbejdere. Derfor gør vi meget for at etablere et højt fagligt ståsted, hvor vores medarbejdere har det rart og kan udvikle sig sammen. Vi har gode forhold, og vores medarbejdere har lyst til at blive hos os – det er vi stolte af.
Vi slår ledige jobs op her på vores egen hjemmeside, på LinkedIn og på Jobindex – så hold øje!!
Terranor A/S
Hårup Bygade 20-22
8600 Silkeborg
Danmark
Sonja Rasch
HR Manager
Ledige Jobs
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Medarbejder til Grøn Pleje på Sjælland
Terranor søger en medarbejder til grøn-vedligehold på rastepladser og øvrige arealer langs statsvejene på Sjælland
Vi har forrygende travlt og skal derfor gerne have tilført en ekstra ressource til vores vejdriftsopgaver for Vejdirektoratet.
Jobbet består i vedligeholdelse af beplantning på rastepladser, rundkørsler, by-strækninger, områderne langs stats-vejnettet, hvor der er anlagt beplantning. Det er alt lige fra luning af bede, genplantning, beskæring, hækklipning og træfældning.
Øvrige opgaver kan være eksempelvis være opsætning af vejskilte, vildthegn-opgaver og mindre brolægnings- og anlægsopgaver.
Din baggrund er ikke så afgørende, men du kunne være anlægsgartner eller andet med kendskab til det ”grønne område”. Det er vigtigt, at du har den rette indstilling til at kunne arbejde selvstændigt og levere god kvalitet.
Du vil blive tilknyttet vores afdeling i Bjæverskov, hvor du som udgangspunkt har mødested.
Vi forventer, at du:
- har kendskab til grøn pleje m.m.
- minimum har B kørekort og gerne BE.
- kan lide alsidigt og afvekslende opgaver.
- er stabil, pålidelig og engageret i dit arbejde.
- har ”Vejen som arbejdsplads” trin1, og hvis ikke sørger vi for det.
- gerne motorsavscertifikat, men ikke et krav.
Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med frihed under ansvar i de daglige opgaver, hvor sikkerheden altid er i højsædet.
Derudover er virksomheden fyldt med gode kolleger, som vil gøre alt for at hjælpe dig godt på vej.
Tiltrædelse snarest.
Har du spørgsmål til selve jobbet, er du velkommen til at kontakte entrepriseleder Kristina Cederborg på tlf. 2246 5374 eller mail: kristina.cederborg@terranor.dk.
Financial Controller
Vi søger en Financial Controller som er struktureret, selvkørende, ansvarsbevidst, omhyggelig og kan have flere bolde i luften uden at miste overblikket. Du sætter en ære i at levere høj kvalitet til aftalt tid og du trives med faste deadlines. Du har et godt humør, samt evnen og viljen til at samarbejde på tværs i organisationen.
Dit fokus vil ligge på at løse både daglige og periodiske controlling opgaver i henhold til et årshjul i en økonomiafdeling. Har du erfaring med Business Central og kan lave PowerBI- analyser, er det en fordel. Du har en solid regnskabsmæssig erfaring, også med IFRS.
Når du har fået et godt indblik i forretningen, får du en central rolle, hvor du er med til at skabe en korrekt og effektiv rapportering både internt og eksternt til vores moderselskab. Vi kan tilbyde dig en spændende hverdag blandt vores 250 dygtige og engagerede medarbejdere, som er spredt over hele landet. Med reference til vores Head of Finance bliver du en del af økonomifunktionen med en dygtig controller, og vores bogholderi, som er outsourcet til et eksternt konsulenthus. Som udgangspunkt har du din daglige gang i vores afdeling i Aalborg, men er du den rette kandidat med en bopæl langt fra Aalborg, bliver du tilknyttet én af vores andre lokalkontorer.
Du har en relevant uddannelse på HDR / Cand.Merc.Aud. niveau og gerne 5+ års erfaring fra en lignende stilling eller fra revisionsbranchen.
Som person er du:
- kvik til at gennemskue komplekse opgaver
- effektiv og eksekverende og følger opgaverne til dørs
- udpræget teamplayer og en god kommunikator i skrift og tale
- konstruktiv, kritisk og løsningsorienteret
- indstillet på at sætte dit eget præg på stillingen
- en haj til Excel og PowerBI
- stærk i at bearbejde store datamængder
- nysgerrig og har et ønske om at forbedre den eksisterende IT-platform
Som virksomhed er vi:
- en organisation, der er præget af et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på godt humør, trivsel og sikkerhed, men også af meget engagerede kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen
- en flad og uformel organisation, hvor der er højt til loftet og hvor beslutnings-processen er kort
Stillingen ønskes besat snarest muligt, så vi ansætter så snart, vi har den rigtige kandidat.
https://www.jobindex.dk/jobannonce/493064/financial-controller
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte vores Head of Finance Kirsa Christoffersen på tlf. 2249 1174 eller mail: kirsa.christoffersen@terranor.dk
Maskinfører til afdelingen for specialer på Sjælland
Vores afdeling for specialer på Sjælland har forrygende travlt og brug for at få tilført ekstra ressourcer. Derfor søger vi en maskinfører til én af vores afvandingsmaskiner. Vores afvandingsbiler er båndbiler som bånder materialer ud til siden og fræser vejkantene ind.
Vi tilbyder et spændende og alsidigt job, hvor du er din ”egen herre” – forstået sådan, at du skal være med til at planlægge din egen hverdag med afvandingsopgaver, tunnelvask, renhold og pasning af maskinpark.
Vi ser gerne, at du har teknisk snilde og maskinførererfaring.
Dit arbejdsområde
Du vil blive tilknyttet vores afdeling i Bjæverskov, men din arbejdsdag starter som oftest fra din bopæl, som ideelt set ligger i det sydlige Sjælland.
Du vil dog indimellem skulle varetage opgaver på andre dele af Sjælland og øerne i samarbejde med dine kollegaer.
Gennem udvikling og sparring i et kompetent bagland hos Terranor ved vi, at vores styrke ligger hos vores dygtige medarbejdere. Derfor gør vi meget for at etablere et højt fagligt ståsted, hvor vores medarbejdere kan udvikle sig sammen. Vi har gode forhold, og vores medarbejdere har lyst til at blive hos os. Det er vi stolte af.
Er du den rette?
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så afgørende – du er måske landmand, chauffør, håndværker eller lign.
Samtidig er det vigtigt, at du arbejder godt under pres og kan bevare overblikket, når opgaverne er mange, for vi arbejder med meget varierende arbejdsbyrder og kan have travlt op til deadlines.
Det vigtigste er, at du
- motiveres af stor selvstændighed i jobbet
- har lidt kendskab til arbejdet med elektronisk indrapportering
- er fleksibel med hensyn til arbejdstid, da vi ofte har lange arbejdsdage
- har gode kommunikationsevner
- er samarbejds- og serviceorienteret både overfor kollegaer og kunder
Ansættelse gerne snarest.
Vil du vide mere omstillingen, er du velkommen til at kontakte Entrepriseleder Frank Laursen med spørgsmål på tlf. 4170 4222/e-mail: frank.laursen@terranor.dk.